Sabana Grande de Boya.800 KVA-olie-type transformatorHoe u degene kiest die bij u past op basis van de werkelijke situatie?

122HP117294921   ·  2022-06-28 23:14:07   ·   Machines en industriële uitrusting

Exploitatie en onderhoud van met olie ondergedompelde transformatorGeluid bij faseuitvalSabana Grande de Boya.,De efficiëntie van de transformator is nauw verbonden met het vermogensniveau van de transformator. In het algemeen, hoe groter de output vermogen, hoe kleiner de verlies-naar-outputvermogen verhouding en hoe hoger de efficiëntie. Integendeel, hoe kleiner de uitgangskracht, hoe lager de efficiëntie.Het geluid van droge transformator behoort tot laagfrequent geluid. In een klein gebied wordt het grootste deel verspreid naar gelang van de structuur van het gebouw. Dit soort laagfrequent geluid wordt naar het huis verspreid volgens het huis gebouw, en veroorzaakt dan gas trillingen geluid, dat vervolgens wordt verspreid naar de oren van de consument. Hoewel de hoeveelheid lawaai niet erg groot is zijn de dispersie afstand en nadelige effecten zeer groot.Limpio.,Sabana Grande de Boya.Testvragen voor transformatoren,De electromagnetische spoel wordt met koperen krachtdraad of folie opgetrokken met glasvezel. De epoxy kleefstof hoeft niet te worden gevuld. De vacuümsdroogapparatuur wordt gebruikt voor ontgassing en ontvochtiging. Het totale beton wordt gegoten met hoge breuktaaiheid weerstand tegen kortsluiting, gemeenschappelijke storingen en inslag.De uuruitdrukking wordt gebruikt om de faseverschil-correlatie van de werkende spanning van de secundaire zijlijn aan te geven. De faser van de werkende spanning van de primaire zijlijn wordt gebruikt als de minuut hand, de vaste vinger is op twaalf uur,Sabana Grande de Boya.Werktemperatuur van de met olie ondergedompelde transformator, droge transformatoren gebruiken meestal silica gel waterdichte behuizing, terwijl olietransformatoren meestal gebruik maken van porselein waterdichte behuizing;Droge transformator is een gemeenschappelijke elektrische apparatuur die kan worden gebruikt om de wisselspanning van een standaardwaarde om te zetten in een andere standaardwaarde van dezelfde frequentie. De stapsgewijze droge transformator wordt gebruikt om de laaggrade wisselspanning om te zetten in een andere hoogkwalitatieve wisselspanning van dezelfde frequentie. Het wordt op grote schaal gebruikt in hoogfrequente industrieën, zoals de stroomvoorziening met variabele frequenties.Bij inbedrijfstelling:Mond van de aanbeveling,Exploitatie van transformatoren met olieonderdompelingIn feite is gronddraad niet alleen een soort van grondbeveiliging. Het volgende beschrijft in detail dat gronddraad de algemene naam van het aardingssysteem is. Gronddraad is verdeeld in beschermende grond- en veiligheidsfactor gronding apparaat. Onder hen, veiligheids-factor gronding apparaat kan worden verdeeld in grondbeveiliging, anti-elektrische schokgronding apparaat en anti-elektromagnetische golf bestraling apparaat. Beschermende aarding is om het te gebruiken voor een lus om de faciliteiten de aardingsdraad te bereiken die door de functie wordt gespecificeerd.Na het bemonsteren bind de gelamineerde glazen stop stevig vast met schoon papier of doek om te voorkomen dat vuil en water de stop van de fles besmetten.


Sabana Grande de Boya.800 KVA-olie-type transformatorHoe u degene kiest die bij u past op basis van de werkelijke situatie?



De plastic omhulsels van elektrische producten en kantoorbenodigdheden zijn uitgerust met grondkabels. Als de isolatietlaag beschadigd is en de behuizing onder stroom wordt gezet, zal de elektrische stroom via de geïnstalleerde grondkabels in de aarde lekken, zodat het doel van de veiligheid wordt bereikt,De representatieve verbindingsgroep van droge transformator is: Engelse hoofdletters geven de bedrading aan aan de primaire kant (of de primaire kant) en Engelse letters geven aan dat de bedrading aan de secundaire kant (of secundaire kant) staat. Y (of y) aan de sterrenbedrading, en D (of D) is driehoekige bedrading.Veel mensen weten waarschijnlijk niet veel over de elektriciteitsdistributietransformatoren. In feite kan de transformator worden aangesloten voor de proefwerking na zorgvuldige inspectie vóór kapitaalinvesteringen. Tijdens de proefperiode moet je aandacht besteden aan de volgende punten. Of er abnormaal geluid, lawaai en trillingen zijn,Sabana Grande de Boya.Ks11 mijnkrachttransformator, of er abnormale geur zoals de geur van cokes is, en of er verkleuring veroorzaakt door gedeeltelijke oververhitting. Ventilatie is goed. Daarnaast moeten we ook aandacht besteden aan de volgende aspecten.De staart van de hoge-spanning wikkelkop en de middelste kraan zijn gemaakt van koperinserts en ingebedde delen, met een goede sterkte en stijfheid, die bevorderlijk is voor het aanpassen van de gegevens en heeft een unieke en nette stijl.Sabana Grande de Boya.,Wanneer oliemonsters worden gebruikt, moeten de technische specificaties inzake veiligheid en brandveiligheid ter plaatse strikt worden toegepast.Voor de sluiting van de niet-belasting-botsing wordt de blootstellingsduur van de overdrukbeveiliging op nul gezet en wordt de datasignaalschakeling van het relais van het stoomvoertuig tijdelijk aangesloten op de trek-in-circuit.Door het onzorgvuldig vervoer van de transformator en de dunne hoogspanningsgeleider werd de transformator losgekoppeld door trillingen (maar er was geen aardingsapparaat).

5 Antwoorden   |  tot 2022-06-28 23:14:07 | 200 Keer bekeken

Drankje vasthouden 2022-06-29 08:02:58 steun  0 | tegen zijn  0

De eerste online aankoop Sabana Grande de Boya.800 KVA-olie-type transformator. Ik gebruik mijn persoonlijke ervaring om iedereen te vertellen dat uw service instelling erg goed is. De kwaliteit van de goederen is ook erg goed. Ik vind je leuk!

Productie van lasapparatuur 2022-06-29 08:25:27 steun  0 | tegen zijn  0

Sabana Grande de Boya.800 KVA-olie-type transformator Ik heb het ontvangen, de verkoper heeft de goederen zeer snel geleverd, de logistiek is ook erg goed, de klantenservice is uitstekend, erg geduldig, geeft mensen een soort intimiteit, en ik vind het echt leuk. Er zijn ook prachtige verpakkingen en een high-end sfeer. Het is te zien dat de handelaren erg voorzichtig zijn. Sabana Grande de Boya.800 KVA-olie-type transformator Het is echt goed, het komt overeen met de foto, er is geen verschil, het is echt een goede prijs-kwaliteitverhouding.

schoolmeubilair 2022-06-28 23:33:03 steun  0 | tegen zijn  0

Kun je me een korting geven de volgende keer dat ik het koop, Sabana Grande de Boya.800 KVA-olie-type transformator De kwaliteit is goed en ik zal de baas waarmaken

vliegticket 2022-06-29 08:25:37 steun  0 | tegen zijn  0

Ik heb het net 's ochtends ontvangen en mijn vrienden vinden het erg leuk. Ik zal het de volgende keer van je kopen Sabana Grande de Boya.800 KVA-olie-type transformator.

Bioscoopapparatuur 2022-06-29 07:31:42 steun  0 | tegen zijn  0

Ik heb eindelijk gekregen wat ik nodig had Sabana Grande de Boya.800 KVA-olie-type transformator, het spul is erg goed, de prijs is goed en de prijs is goedkoop, bedankt baas! Om eerlijk te zijn, dit is mijn meest bevredigende winkelervaring. Of het nu de houding van de winkel is of de artikelen, ik ben zeer tevreden. De houding van de winkel is zeer professioneel en enthousiast, beantwoordt alle vragen en de reactie is erg snel. Ik heb veel vragen gesteld, en hij voelde zich niet vervelend, en hij zou me serieus antwoorden. Hiervoor zou ik graag betuig mijn oprechte respect voor u. Er zijn niet veel goede winkels zoals deze. .
Log inInhoud kan alleen later worden gepubliceerd